Přihlásit
Mobilní verze s GPS

Lokality - recenze





Strana: 1, 58, 59, 60, 61, 62, 71, 161

Autor: ((nikdy více))

smutnéj zážitek,velmi smutnej zážitek jednou jsem potkal zajíce na silnici a ten běžel směrem do údolí tupých hlav a to údolí se jmenuje Pelhřimov....

1, 30560 : Karta Lokality


Autor: (Richard Waltr)

Hrad Sovinec nabízí krásné víkendové celodenní akce od dubna do října, každý víkend jiná akce (viz. odkaz">www.hrad-sovinec.cz). Velice zajímavá historická a šermířská vystoupení, kejklíři, pohádky pro děti. Kompletní seznam akcí pro tento rok na odkaz">www.hrad-sovinec.cz/akce

2, 9 : Karta Lokality


Autor: (Zdeněk Gregor)

Krásná,klidná,hanácká viska,v které bych klidně strávil poslední část života.Snad jediné co mi chybí je možnost zajit si večer na mé dvě pivka a popovídat po práci se sousedy.

3, 366 : Karta Lokality


Autor: (())

Do kina Hutní moc rádi jezdíme až z Prahy. Krásné kino,prostorné,hodně místa pro nohy.Prostě super.

4, 37324 : Karta Lokality


Autor: ( Vratislav)

Nad kempem žádný obchod s potravinami není. Byl zrušen cca v roce 1990. Co se týče restaurace Panel tak ta byla vyhlášená výběrem a kvalitou jídel.To ale již léta neplatí. Možná si tam koupíte párek v rohlíku nebo nějakou dovezenou mraženku.

5, 10414 : Karta Lokality


Autor: (())

Pekny aqapark a misto pro relaxaci a odlocinek ve vodnim raji:)je moznost se i ohrat v paře.:-)je zde i velka viřivka.Mam snad jedinou namitku a to na reklamu umistenou nad virivkou.Myslim ze se na toto misto vubec nehodi.Pri relaxaci a odpocinku mi bylo neprijemne se divat na reklamu na stomatologii.Narusovalo mi to prijemnou atmosferu tohoto mista a myslim ze by se zde hodila reklama na neake welnes,rekreaci u more ci pobyt v horske chate.:) Jinak dekuji za vase sluzby, rada aqapark opet navstivim.

6, 12328 : Karta Lokality


Autor: (Kateřina Pöschlová)

Nikdy více! Nepokládám se vůbec za náročného ani zimomřivého hosta, přesto důrazně nedoporučuji ubytování ve středisku Pekárny Rališka. Po letošní zkušenosti ze Silvestrovského pobytu, kdy jsme s dětmi první noc (28.12) spali ve fleecových mikinách a s čepicemi na hlavě, jak byl pokoj vymrzlý, kdy v noci topení bylo jen lehce vlažné, okna naprosto netěsnící, pode dveřmi dvoucentimetrový fuk, kterým protahuje, koupelna vymrzlá, "teplá" voda po 5ti minutovém odpouštění stále ledové teploty..Po upozornění majitelky (polské národnosti) na výše uvedené nám bylo sděleno, že druhý den (29.12.) už teplo bude - ovšem nestalo se tak. Proto jsme 29.12. večer oznámili, že chceme pobyt ukončit a vrátit finance, jednak ze zdravotních důvodů, a také z neposkytnutí základních služeb = teplo, teplá voda. Po nepříjemném rozhovoru nám neoprávněně bylo naúčtováno DPH a cena za silvestrovský program, a to s argumentem majitelky střediska, že "Babišovi už jsem DPH zaplatila a na Silvestra pro vás nakoupila" !!! Tedy noc v "mrazáku" bez možnosti se dva dny vykoupat v teplé vodě mne s 9ti letou dcerou stála 1600Kč..

7, 9282 : Karta Lokality


Autor: ((bývalí zákazníci))

Do K. Hory jezdíme na vánoce již 5 let a vánoční večeři míváme stále na stejném místě. Mohu si proto dovolit zhodnotit úroveň služeb a ochotu personálu, která se rapidně snížila již při našem loňském pobytu. Mysleli jsem si, že šlo pouze o nešťastnou shodu okolností, ale letos jsme zažili snad nejhorší jednání, jaké pamatuji. Zde je úryvek z e-mailu, v němž jsme si rezervovali stůl na vánoční večeři - konkrétní část je z odpovědi, kterou nám poslala paní J.M.: "Mohu Vám nabídnout řešení prostření stolu v poslední oddělené místnosti s výhledem do údolí a na kostel Sv Jakuba, kde asi z vašeho pohledu bude nejklidněji a můžeme vám tam zajistit naprosté soukromí - ale nebude to s výhledem na Sv. Barboru.". Jaké bylo naše rozčarování, když jsme z okna tento slibovaný výhled neměli a "atmosféru" nám nabídli hned ze startu, když nás na místo pozdravu kyselé obličeje personálu uvítaly slovy: "a máte rezervaci?". Rezervaci jsme měli, tak jsme byli uvedeni do tmavě vymalované místnosti s výhledem do tmy. Na vánoční večeři jsme museli sedět s kabáty na židlích, protože nikde nebyly věšáky (seděli tak všichni hosté), pro svíčku na stůl jsme si zašli sami (několik jich bylo odložených na okně), sami jsme si ji zapálili vlastními zápalkami. Číšník nevěděl, jaké jídlo (vždy se e-mailem předem objednávají konkrétní chody) jsme si objednali - reagoval slovy "já o ničem nevím" a na náš dotaz, kde je onen slíbený kostel v údolí prostě odešel, že to už nebude řešit, že to není jeho chyba. Chtěli jsme zavolat nadřízeného, což neudělal a po zbytek večera nás obsluhoval kuchař (ptali jsme se ho, zda je kuchař a přisvědčil), jehož jsme pochválili, protože jídlo je a bylo vždy výborné. Pak se onen číšník přišel znovu zeptat, zda jsme spokojeni, ale odvětili jsme mu, že to není jeho zásluhou, ale spíše zásluhou kuchaře. Znovu jsme se ptali, zda nám ukáže kostel v údolí, načež se číšník urazil a vykřikoval, že jsme mu zkazili vánoce.... Dojedli jsme hlavní chod a šli zaplatit, cukroví jsme si nechali zabalit s sebou. Číšníkovi jsme ještě řekli, že je tady on kvůli nám, nikoliv naopak, na což on reagoval velmi podrážděně. Paní J.M. byla opodál a vůbec se o celou situaci nezajímala a reagovala až na můj kritický e-mail, v němž tvrdí, že jsme rušili ostatní hosty, čehož si nejsme vědomi, rozhodně jsme nekřičeli ani se hlučně neprojevovali. Možná jí vadilo, že si nechceme nechat líbit takovéto chování. Musím říci, že v předchozích několika letech jsme byli velmi spokojeni a číšník se nám obvykle věnoval s velkou ochotou, dokonce doléval víno, zavtipkoval, popřáli jsme si navzájem krásné svátky (někdy i s ostatními hosty) a odcházeli jsme příjemně naladěni. Pokud nám nemohli letos nabídnout, co slibovali nebo pro dvě místnosti, obsazené většími společnostmi neměli čas všem vytvořit příjemnou atmosféru, neměli by přijímat další objednávky. Chápu, že práce na štědrý den je výjimečná, ale není právě tento den důvodem navíc, jak vyhovět hostům, zpříjemnit jim pobyt ve městě a vytvořit atmosféru vánoc, nikoliv závodní jídelny? Také pracuji s lidmi a vím, že to není vždy jednoduché, ale nikdy bych si nedovolila na své klienty vyštěknout před plným sálem, že mi zkazili vánoce...to je pro mne obrovský důkaz neprofesionality.

8, 27876 : Karta Lokality


Autor: (())

Jídlo chutné v dostatečném množství tak bych si představoval že by měla vypadat každá restaurace v Zábřeze hlavně vydržet

9, 22167 : Karta Lokality


Autor: (Irena )

Doporučujeme navštívit, příjemné prostředí, obsluha a výborná česká kuchyně.

10, 42486 : Karta Lokality

Česká NEJ | Vlajky a erby | Encyklopedie | Turistické značení | Generátor lokalit,akcí a tras | Generátor meníček | Cyklotrasy | Ubytovací zařízení | Zadat poptávku na ubytování | Aktuální akce | Kalendář akcí | Archiv | Přidat novou akci | Přehledová mapa ČR | Interaktivní mapa ČR | Počasí ČR

Fotogalerie památek | Historické fotografie | Přidat fotografii | Webkamery | Statistiky | O nás | Novinky na webu | Reklama zdarma | Objednávka reklamy | Tvorba web prezentací | Lokality na schválení | Redaktoři | Kniha návštěv | Chat ON-LINE

(c) 2003-2020 M.Kamler - KrasneCesko.cz   *  Kopírování obsahu a fotografií jen se souhlasem autorů!
Verze pro zařízení s GPS (mobily, tablety)