Doubravník železniční stanice v okrese Brno-venkov
Stanice Doubravník je na jednokolejné trati č. 251 Tišnov - Nové Město na Moravě - Žďár nad Sázavou. Stanice zajišťuje odbavení cestujících a jejich zavazadel ve vnitrostátní přepravě. K dispozici je čekárna pro cestující. Stanice je zapojena do Integrovaného dopravního systému Jihomoravského kraje....
Železniční stanice Česká se nachází na železniční trati č. 250 Kúty - Brno - Havlíčkův Brod. Stanicí prochází dvě koleje elektrifikované dráhy. Zastavují zde pouze osobní vlaky. Stanice nezabezpečuje odbavení. Odbavení cestujících a jejich zavazadel se provádí ve vlaku. Stanice není bezbariérově přístupná. Stanice je zapojena do Integrovaného dopravního systému Jihomoravského kraje.
Červeně z...
Ze stanice jezdí osobní vlaky, IC, EC, Rx a Express směr Bohumín, Warszawa Wschodnia, Gdynia Glowna, Wien Hbf, Břeclav, Budapešť, Přerov, Uherské Hradiště, Brno hl.n., Staré Město u Uherského Hradiště, Praha hl.n., Olomouc hl.n., Moravský Písek, Velké Pavlovice a Veselí nad Moravou.
...
V letech 1869/1870 byl jižně od městečka Hrušovany nad Jevišovkou vybudován velký železniční uzel. Společnost rakouské Státní dráhy (StEG) zde vedla svoji hlavní trať z Vídně do Brna (Wien-Stadlau - Mistelbach - Laa an der Thaya - Hrušovany nad Jevišovkou - Moravský Krumlov - Střelice u Brna), z níž právě v Hrušovanech nad Jevišovkou odbočovaly větve směrem na Znojmo a Břeclav. Dráha do Vídně byla...
Konečná stanice místní dráhy č. 254 Šakvice - Hustopeče u Brna s návazností na spoje Integrovaného dopravního systému Jihomoravského kraje. Ve všední dny po omezenou dobu zajišťuje stanice odbavení cestujících a jejich zavazadel ve vnitrostátní přepravě. V tuto dobu je též přísupná čekárna pro cestující.
Stanice je bezbariérově přístupná.
Návaznost na autobusové spoje IDS Jmk:522 - Diváky - Žid...
Železniční stanice na trati č. 262 Skalice nad Svitavou - Velké Opatovice. Stanice nezajišťuje odbavení, odbavení cestujících a jejich zavazadel se provádí ve vlaku.
...
Městem Kyjov prochází železniční trať č. 340, zvaná také Vlárská dráha, z Brna do Uheského Hradiště. Železnice z Kyjova do Bzence byla uvedena do provozu 20. července 1884, z Brna do Kyjova pak 10. října 1887. První vlak se třemi vozy do Kyjova údajně přijel 16. září 1887. V kyjovské stanici zastavují spěšné vlaky. Do Brna jezdí ve všední dny až 19 přímých spojů. Kromě hlavní stanice je ještě smě...
Stanicí prochází dvojkolejná trať č. 340 Brno - Uherské Hradiště. Malá přízemní budova nádraží není v současné době obsluhována, takže stanice nezajiěťuje odbavení cestujících. Stanice není bezbariérově přístupná. Zastavují zde jen osobní vlaky....
Železniční stanicí prochází elektrifikovaná trať č. 300 Brno - Přerov. Je zde zajištěno odbavování cestujících a jejich zavazadel ve vntrostátní přepravě včetně předprodeje místenek. Stanice je zapojena do Integrovaného systému Jihomoravského kraje, je koncovou stanicí vlakov&ea...