Přihlásit
Mobilní verze s GPS
Liberecký kraj » okres Liberec » rozcestník, info.tabule » Hřebenový buk (rozcestí)

Hřebenový buk (rozcestí) [23678]

Křižovatka tří turistických tras, zelená je součástí systému NOVÁ HŘEBENOVKA. Křižovatkou také prochází naučná stezka Oldřichovské háje a skály.

Modrá trasa od Hřebenového buku dolů do Oldřichova a podél silnice do Oldřichovského sedla a dále do Hejnic. Část od Hřebenového buku do Oldřichova je souběžná s naučnou stezkou, z Oldřichovského sedla modrá značka částečně kopíruje původní Starou poutní cestu do Hejnic.

Zelená trasa z Oldřichovského sedla, přes Kopřivník, Lysé skály, kolem Skalního hradu k Hřebenovému buku a dále po vrstevnici kolem Špičáku do Albrechtic u Frýdlantu. Souběžně vede i část naučné stezky.

Žlutá trasa z Oldřichova, přes Špičák k Hřebenovému buku a dále do Raspenavy. Od Špičáku k Hřebenovému buku je značka souběžná s další částí naučné stezky.

strana 1
    Vložení nových fotografií přidat fotografie

(c) 2003-2020 M.Kamler - KrasneCesko.cz   *  Kopírování obsahu a fotografií jen se souhlasem autorů!
Verze pro zařízení s GPS (mobily, tablety)