Radošovský most přes Ohři byl postaven na brodu v místech, kudy král Jan Lucemburský v roce 1310 poprvé přijel do Čech. Most má pestrou historii, zažil mnohá vyhoření i následné rekonstrukce.
Po rekonstrukci v roce 2003 byl most po dlouhých letech znovu otevřen.
...
V Aši nalezneme masivní barokní kamenný most s jediným obloukem o rozpětí 3,25 metru, délce 9,75 metru a celkové šířce 4,6 metru. Most byl postaven v roce 1724 při rozšiřování hřbitova. Poté, co zdejší evangelický kostel vyhořel (1960) a následně ...
Hlavním účelem této lávky je spojení centra města s jeho částí na levém břehu řeky, zejména pak vlakovým nádražím. Původní železobetonová konstrukce byla roku 1945 při ústupu německých vojsk zničena. Později byla nahrazena dřevěnou konstrukcí, kterou však roku 1950 zničil...
Tříobloukový železobetonový silniční most z roku 1936 je 116 metrů dlouhý a jeho hlavní oblouk má rozpětí 74,6 metru. Má pemrlovaný povrch a boční schodiště do údolí řeky Ohře, kterou překonává při výjezdu z města do Sokolova.
Poloha Lokte na ostrohu, obkrouženém hlubok&...
K bráně Bečovského zámku, vás dovede třicet metrů dlouhý most s arkádami z plochých oblouků na hranolových pilířích, ozdobený sochami holešovského faráře Jana Sarkandra a Jana Nepomuckého.
...
Silniční most přes Ohři na komunikaci I/6 mezi Karlovými Vary a Sokolovem.
Most stavěly Stavby silnic a železnic z Prahy v letech 1970 - 1975, plány vznikly v Pragoprojektu Praha. Most u Lokte je po roce 1945 největším českým obloukovým mostem, avšak je také posledním svého druhu postaveným na území...
Obloukový železniční most v městečku Horní Slavkov. V současné době je most nepoužívaný, protože železniční přeprava byla z neekonomičnosti provozu zrušena....