Městem Kyjov prochází železniční trať č. 340, zvaná také Vlárská dráha, z Brna do Uheského Hradiště. Železnice z Kyjova do Bzence byla uvedena do provozu 20. července 1884, z Brna do Kyjova pak 10. října 1887. První vlak se třemi vozy do Kyjova údajně přijel 16. září 1887. V kyjovské stanici zastavují spěšné vlaky. Do Brna jezdí ve všední dny až 19 přímých spojů. Kromě hlavní stanice je ještě smě...
Stanicí prochází dvojkolejná trať č. 340 Brno - Uherské Hradiště. Malá přízemní budova nádraží není v současné době obsluhována, takže stanice nezajiěťuje odbavení cestujících. Stanice není bezbariérově přístupná. Zastavují zde jen osobní vlaky....
Železniční stanicí prochází elektrifikovaná trať č. 300 Brno - Přerov. Je zde zajištěno odbavování cestujících a jejich zavazadel ve vntrostátní přepravě včetně předprodeje místenek. Stanice je zapojena do Integrovaného systému Jihomoravského kraje, je koncovou stanicí vlakov&ea...
Nejčastějším výchozím místem výletu na Sněžku je malebné horské městečko Pec pod Sněžkou (750 m n.m.). Lanová dráha Pec pod Sněžkou - Sněžka je zejména v letních měsících ideálním výchozím místem pro váš výlet z Pece pod Sněžkou. Lanovka Vás pohodlně dopraví přes mezistanici na Růžové hoře (1334 m n.m.) na Sněžku (1594 m n.m.). Během necelé půlhodinky překonáte převýšení více než 680 m. Ze Sněžky ...
Přepravní kapacita : 1800 osob/hod
Šikmá délka : 2198 m
Dolní stanice : 719 m.n.m. - Rokytnice
Horní stanice : 1310 m.n.m. - Lysá hora
Převýšení : 591 m
Čas jízdy : 7.3 min
...
Historie lanovky na Petřín je nepoměrně známější - bezpochyby se jedná o nejznámější českou lanovku. I ona byla vybudovaná při příležitosti Všeobecné výstavy v roce 1891. Známá návštěva Klubu českých turistů v Paříži roku 1889 nakonec vyústila ve zmenšenou stavbu Eiffelovy věže i v Praze - tedy známé Petřínské rozhledny. Vzhledem k tomu, že se rozhledna nacházela relativně vysoko nad městem, byl i...
Čtyřsedačková lanovka rok výroby 2006 s rozběhovým pásem od rakouského výrobce DOPPELMAYR s celoročním provozem má tyto provozní parametry:
Přepravní kapacita s rozběhovým pásem 2400 osob/hod. - zimní sezóna
Přepravní kapacita bez využití rozběhového pásu 1800 osob/hod. - ostatní sezóny
umožňuje:
1. v zimním období lyžování na sjezdovce s umělým zasněžováním a osvětlením pro večerní ...
Čtyřsedačková lanovka rok výroby 2006 s rozběhovým pásem od rakouského výrobce DOPPELMAYR s celoročním provozem má tyto provozní parametry:
Přepravní kapacita s rozběhovým pásem 2400 osob/hod. - zimní sezóna
Přepravní kapacita bez využití rozběhového pásu 1800 osob/hod. - ostatní sezóny
umožňuje:
1. v zimním období lyžování na sjezdovce s umělým zasněžováním a osvětlením pro večerní ...