Přihlásit
Mobilní verze s GPS

Rozcestníky a informační tabule v Česku a okolí.

Typ:
Okres:
Region:
Řazení:

Počet lokalit dle zadaného filtru: 471                Mapa
Rozcestník u dálnice A 88
 rozcestník v okrese Brno-venkov
 Pod parabolickým mostem v Želešicích jsou na plechových objímkách kolem kmene mladého akátu přinýtovány směrovky , které se hned na první pohled liší od standardizovaných turistických směrovek používaných Klubem českých turistů . Osadili je tam zřejmě nadšenci technické zajímavosti , exteritoriální dálnice - říšské autostády A 88 , rozestavěné za války , která však však nebyla nikdy dostavěna . T...

Rozcestník u Dyje - Znojmo
 rozcestník v okrese Znojmo
Rozcestník u Dyje - Znojmo (rozcestník)  Dřevěný sloupek rozcestníku stojící na pravém břehu řeky Dyje nedaleko mostu nese na sobě nejen směrovníky turisticky značených cest , ale i směrovníky modře značené okružní cyklotrasy . Zde se rozdělují značky , červená bude stoupat táhlým svahem na Kraví horu a žlutá povede zalesněným dyjským úbočím k vyhlídce Sealsfieldův kámen . Modře značená cyklotrasa povede údolím Dyje , udělá okruh a vrá...

Rozcestník u kostela - Velké Losiny
 rozcestník v okrese Šumperk
Rozcestník u kostela - Velké Losiny (rozcestník) Rozcestník na lípě. ...

Rozcestník u pivovaru - Znojmo
 rozcestník v okrese Znojmo
Rozcestník u pivovaru - Znojmo (rozcestník)  Budovy pivovaru ve Znojmě vytvářející neodmyslitelnou součást siluety znojemských „Hradčan“ se obrací vysokou zdí do ulice Přemyslovců přímo proti bývalému klášteru minoritů v němž nyní sídlí jedno z nejstarších muzeí na jižní  Moravě , Jihomoravské muzeum ve Znojmě. Pivovarská zeď nese rozměrnou turistickou mapu okolí , mapu celé oblasti a směrovky turistického rozcestníku . Z tohoto místa se ro...

Rozcestník Vrchní boudy - Dolany
 rozcestník v okrese Olomouc
Rozcestník Vrchní boudy - Dolany (rozcestník) VRCHNÍ BOUDY Pod jedovou Pohořany Sv.Kopeček Bělkovické údolí Domašov u Šternberka Šternberk ...

Rozcestník-Kvilda
 rozcestník v okrese Prachatice
Rozcestník-Ramzová
 rozcestník v okrese Jeseník
Rozcestník-Ramzová (rozcestník) Rozcestník stojí u vjezdu k hotelu Andromeda. ...

velký nárůst
Rozcestník-Synkův kopec
 rozcestník v okrese nezařazeno
Ruda nad Moravou - Mýto
 rozcestník v okrese Šumperk
Ruda nad Moravou - Mýto (rozcestník) Lokalitou prochází dvě značené turistické trasy Turistická trasa č. 4877 (zelená) Mlýnický Dvůr - Partyzánské bunkry Čečel - Háj – Brníčko Délka trasy: 35 km Turistická trasa č. 7923 (žlutá) Ruda nad Moravou – Šošola Délka trasy: 5 km ...

Ruda nad Moravou - žst
 rozcestník v okrese Šumperk
Ruda nad Moravou - žst (rozcestník) Lokalitou prochází jedna značená turistická trasa a jedna cyklotrasa   Turistická trasa č. 7923 (žlutá) Ruda nad Moravou – Šošola Délka trasy: 5 km   Turistická trasa č. 6223 (žlutá) Ruda n.Mor. – Janoušov – U Tří Tabulí háj. Délka trasy: 11 km + 0,5 km ...

Ruda nad Moravou-centrum BUS
 rozcestník v okrese Šumperk
Ruda nad Moravou-centrum BUS (rozcestník) ...

HODNOCENÍ
45 %
Rudoltice - BUS
 rozcestník v okrese Šumperk
Rudoltice - BUS (rozcestník) Lokalitou prochází jedna značená turistická trasa Turistická trasa č. 2213 (modrá) - začíná Rudoltice – Kamenec – Hrabišín – U Cikánského buku li>Délka trasy: 19 km ...

Rudský rybník
 rybník v okrese Žďár nad Sázavou
Růžové údolí - bus
 rozcestník v okrese Šumperk
Růžové údolí - bus (rozcestník) Autobusová zastávka poblíž restaurace a ranče....

Rybárna.
 rozcestník v okrese Klatovy
Rybárna. (rozcestník) Dnešní rekreační zařízení Rybárna je klasickým schwarzenbergským typem hájovny ve tvaru „U“. Tato bývala hájovna má pramálo společného s chovem ryb - jde o překlad jména posledního obyvatele, který zde žil a pracoval – lesníka Fischera. Leží nedal...

obrovský nárůst
HODNOCENÍ
90 %
Rýmařov - nám.
 rozcestník v okrese Bruntál
Rýmařov - nám. (rozcestník) Rozcestník, kde se potkává zelená, červená a žluté turistická trasa s místní modrou trasou, tzv. Vychodilovou stezkou, a cyklostezkou. ...

střední nárůst
Šebená
Sedlo Holubníku
 rozcestník v okrese Liberec
Sedlo Holubníku (rozcestník) Křižovatka tří turistických tras, které jsou součástí systému NOVÁ HŘEBENOVKA Červená trasa z Kristiánova, přes Holubník, Ptačí kupy do údolí Velkého Štolpichu, dále pokračuje přes masiv Ořešníku do Hejnic. Zelená trasa ze sedla, přes rozcestí na Žďárku, údolím Černého potoka , přes Bílý Potok pokračuje dále do Nového Města. Žlutá trasa ze sedla, přes Černou horu, Sněžné věžičky na Rozme...

Sedlo p. Vřesovkou
 rozcestník v okrese nezařazeno
Sedlo p. Vřesovkou (rozcestník) Lokalitou prochází tři značené turistické trasy Turistická trasa č. E3 - 0604 (červená) Franciska – Kladská brána – Paprsek – Ramzová – Šerák – Trojmezí – Červenohorské sedlo – Švýcarna – Pod Pradědem – Ovčárna – Nad Malým kotlem – Jelení studánka Délka trasy: 58 km Turistická trasa č. 4803 (zelená) Nýznerovské vodopády - Smrk - Ostružná - Nad Splavem - Branná - U Vozky - Sedlo ...

velký pokles
Sedlo pod Dvoračkami
 rozcestník v okrese Semily
Rozcestí červené, modré, zelené a žluté turistické trasy. Začátek cyklotrasy K6. Místem prochází také cyklotrasa K1A ...

obrovský nárůst
sedlo Skřítek
Šerák - rozc.
 rozcestník v okrese Jeseník
Šerák - rozc. (rozcestník) Lokalitou prochází dvě značené turistické trasy a jedna cyklotrasa Turistická trasa č. E3 - 0604 (červená) Franciska – Kladská brána – Paprsek – Ramzová – Šerák – Trojmezí – Červenohorské sedlo – Švýcarna – Pod Pradědem – Ovčárna – Nad Malým kotlem – Jelení studánka Délka trasy: 58 km Turistická trasa č. 2202 (modrá) Lipová Lázně - Šerák - Filipovice Délka trasy: 19 km C...

Šerlich
 rozcestník v okrese Rychnov nad Kněžnou
Šerlich (rozcestník) Rozcestník stojí kousek od státních hranic s Polskem. U tohoto rozcestníku se sbíhají 3 barvy turistických tras - červená, žlutá a modrá. Je odtud hezky výhled a kdo chce, může využít i krytý přístřešek. ...

Severomoravská chata
 rozcestník v okrese Náchod
Smrčina
 rozcestník v okrese Šumperk
Smrčina (rozcestník) Lokalitou prochází dvě značené turistické trasy Turistická trasa č. 0605 (červená) Svatá Trojice – Hanušovice – Loučná nad Desnou – Nad Skřítkem – U škaredé jedle Délka trasy: 48,5 km Turistická trasa č. 2211 (modrá) Hanušovice – Velké Losiny – Sobotín – Rabštejn Délka trasy: 36,5 km ...

Smrk - hraničník
 rozcestník v okrese Jeseník
Smrk - hraničník (rozcestník) nejvyšší vrchol Rychlebských hor...

Smrk - sedlo
 rozcestník v okrese Frýdek-Místek
Sněžka
 rozcestník v okrese Trutnov

Strana: 1, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, max - 12,      předchozíPředchozí   Dalšídalší

(c) 2003-2020 M.Kamler - KrasneCesko.cz   *  Kopírování obsahu a fotografií jen se souhlasem autorů!
Verze pro zařízení s GPS (mobily, tablety)