Přihlásit
Mobilní verze s GPS

Rozcestníky a informační tabule v Česku a okolí.

Typ:
Okres:
Region:
Řazení:

Počet lokalit dle zadaného filtru: 471                Mapa
Prostřední skála
 rozcestník v okrese Šumperk
Prostřední skála (rozcestník) Lokalitou prochází jedna značená turistická trasa Turistická trasa č. 4813 (zelená) Vikýřovice - Sobotín - Studenec - Tři kameny Délka trasy: 26 km ...

Pustina
Příčná stráň
Příčná stráň (rozcestník) Lokalitou prochází jedna značená turistická trasa Turistická trasa č. 4813 (zelená) Vikýřovice - Sobotín - Studenec - Tři kameny Délka trasy: 26 km ...

Rabštejn
 rozcestník v okrese Šumperk
Rabštejn (rozcestník) Rozcestník na křižovatce cest - modrá, červená, žlutá. Nachází se zde i  Bod záchrany SU 004: Bod záchrany je místo označené tabulkou s unikátním kódem pro snadné a jednoznačné určení vaší polohy v terénu při tísňovém volání. Tabu...

Rabštejnský potok
 rozcestník v okrese Bruntál
Rabštejnský potok (rozcestník) Lokalitou prochází jedna značená turistická trasa Turistická trasa č. 7811 (žlutá) Svatá Trojice - Komňátka - Vikýřovice - Pod Rabštejnem Délka trasy: 39,5 km ...

Radeč
 rozcestník v okrese Trutnov
Račinka - bus
 rozcestník v okrese Šumperk
Račinka - bus (rozcestník) Lokalitou prochází jedna značená turistická trasa a tři cyklotrasy Turistická trasa č. 2211 (modrá) Hanušovice – Velké Losiny – Sobotín – Rabštejn Délka trasy: 36,5 km Cyklotrasa č. 6196 (zelená) Velké Losiny - Pekařov - Pekařovská cesta Délka trasy: 7,5 km Cyklotrasa č. 6197 (bílá) Velké Losiny - Pekařovská cesta - Velké Losiny Okruh Velké Losiny a Ludvíkovský okruh ...

velký nárůst
Rakovec
 rozcestník v okrese Brno-město
Rakovec (rozcestník) Rozcestník poblíž hájovny Rakovec...

Ramzová - dol.st.lanovky
 rozcestník v okrese Jeseník
Ramzová - dol.st.lanovky (rozcestník) Lokalitou prochází dvě značené turistické trasy Turistická trasa č. E3 - 0604 (červená) Franciska – Kladská brána – Paprsek – Ramzová – Šerák – Trojmezí – Červenohorské sedlo – Švýcarna – Pod Pradědem – Ovčárna – Nad Malým kotlem – Jelení studánka Délka trasy: 58 km Turistická trasa č. 4802 (zelená) Ramzová - Obří skály Délka trasy: 4,5 km ...

Ramzová - ŽST
 rozcestník v okrese Jeseník
Rapotín - žst
 rozcestník v okrese Šumperk
Rapotín - žst (rozcestník) Lokalitou prochází jedna značená turistická trasa Turistická trasa č. 4813 (zelená) Tři kameny - Studenec - Sobotín – Vikýřovice Délka trasy: 26 km ...

Rapotínská silnice
 rozcestník v okrese Šumperk
Rapotínská silnice (rozcestník) Lokalitou prochází jedna značená turistická trasa Turistická trasa č. 9601 (červená) Místní okruh Šumperské psaníčko Josefa Janků Rapotínská silnice - Háj - Nový Malín – Rapotínská silnice Délka trasy: 30 km ...

Rendlíček
 rybník v okrese Žďár nad Sázavou
V katastrálním území se nachází evidovaná lokalita Rendlíček jako reprezentativní rybniční ekosystém se zachovalými břehovými porosty a pobřežními loukami výskytem zvláště chráněných druhů rostlin a živočichů, např. bazanovec kytkokvětý a všivec mokřadní, v kategorii silně ohrožených druhů.  Dále se zde vyskytují ohrožené druhy jako rak říční a zmije obecná, slepýš křehký, ještěrka živorodá, čolek...

Rešov - bus
 rozcestník v okrese Bruntál
Rešov - škola
Rešovské vodopády
Restaurace Schiller - Šumperk
 restaurace v okrese Šumperk
rozmanitá kuchyně, speciality svatby oslavy od pondělí do pátku je na výběr ze 4 menu široký sortiment jídel v jídelním lístku ...

velký nárůst
Rohelská bouda
Rohle - bus
Rovinka
rozcestník - Karolín
  rozcestník v okrese Blansko
Nejen typizované plechové značky Českého klubu turistů dovedou výletníky přesně ke zvolenému cíli . V Karolíně rozcestník na samorostu s dřevěnými ukazately plní stejnou funkci a lépe zapadá do atmosfery podhorské vesnice na stráních Drahanské vrchoviny . ...

Rozcestník - Klamova huť
 rozcestník v okrese Blansko
Rozcestník - Klamova huť (rozcestník)  Pod Blanskem na levém břehu řeky Svitavy u mostu ke Klamově huti stojí kovový rozcestník Klubu českých turistů . Příchozímu nabízí dva směry po modré a dva směry po zelené turistické značce . Modrá značka vede hned za tratí Brno - Svitavy do kopce na Olešnici , dále údol&...

rozcestník - Předklášteří
 rozcestník v okrese Brno-venkov
rozcestník - Předklášteří (rozcestník) Rozcestník v Předklášteří na náměstí před samoobsluhou navede každého turistu správným směrem a na správný cíl . ...

Rozcestník - Rovečné
 rozcestník v okrese Žďár nad Sázavou
rozcestník - Štěpánovice
 rozcestník v okrese Brno-venkov
Speciální rozcestník je k vidění v obci Štěpánovice vpravo u silnice směr Nedvědice . ...

Rozcestník - Velké Losiny - Lázně
 rozcestník v okrese Šumperk
Rozcestník - Velké Losiny - Lázně (rozcestník)   Lokalitou prochází dvě značené turistické trasy, dvě cyklotrasy a dva vozíčkářské okruhy       Turistická trasa č. 2211 (modrá) Hanušovice – Velké Losiny – Sobotín – Rabštejn Délka trasy: 36,5 km       Turistická tras...

Rozcestník Anenský mlýn
 rozcestník v okrese Brno-venkov
 V údolní nivě , tam kde silnice z Ořechova do Nebovid přetíná po mostě říčku Bobravu stojí Anenský mlýn paní Františky Vlasákové z Tikovic . V tomto mlýně pracovala jedna Francisova turbína a na spádu 2,35 m měla výkon 7,05 koňských sil . Mezi vozovou cestou a silnicí na kótě 234 m.n.m. stojí na kraji kamenité příkré stráně typizovaný rozcestník turistických značek z ocelové tubky a nese směrovky...

rozcestník Chocholík
 rozcestník v okrese Vyškov
rozcestník Chocholík (rozcestník) Vrcholový rozcestník ...

Rozcestník cyklotrasy - Hradiště
 rozcestník v okrese Znojmo
Rozcestník cyklotrasy - Hradiště (rozcestník)  Na křižovatce ve Znojmě - Hradišti , nedaleko autobusové zastávky , jsou k betonovému sloupu elektrického vedení připevněny žluté směrovky modře značené okružní cyklistické trasy Znojmo - Znojmo . Pro lepší orientaci pěších turistů , kteří sem přijedou dopravním prostředkem je rozcestník doplněn klasickou směrovkou bílé barvy , která je bez barevného označení a směruje turisty k východišti značen...

Rozcestník Lipůvka
 rozcestník v okrese Blansko
Rozcestník Lipůvka (rozcestník)   Asi 16 km severně od Brna se rozkládá po obou stranách hlavní silnice Brno - Svitavy obec Lipůvka . Jako nosiče využívají směrovky turistických značek betonového sloupu elektrického vedení na křižovatce u restaurace Formanka uprostřed obce . Do obce přichází z Blanska přes úbočí kopce Bukovec turistická cesta červené barvy . Odtud pokračuje dále západním směrem přes hřeben Zlobice a končí ve měs...

rozcestník Mařský vrch
 rozcestník v okrese Prachatice
Rozcestník na Letné , Brno - Bystrc
 rozcestník v okrese Brno-město
Rozcestník na Letné , Brno - Bystrc (rozcestník)  Na pravém břehu řeky Svratky , na konci Údolí oddechu nedaleko lávky pro pěší , využívají směrovky dvou turistických tras KČT betonového slopu jako nosiče a tvoří rozcestník ve výšce 218 m.n.m. Žlutá značka začínající v Bosonohách u konečné stanice MHD prochází členitým zalesněným územím kolem Kohoutovic a tvoří tady současně i část trasy Brněnské podkovy . K rozcestí u řeky klesá od vrchu Holedn...

Rozcestník poznávacích tras - Brno
 rozcestník v okrese Brno-město
Rozcestník poznávacích tras - Brno (rozcestník)  Turista to má v cizím navštíveném městě vždy obtížné . Zvláště je - li město větší . Jak najít bez bloudění tu správnou památku , kvůli které do města přijel ? Pak nezbývá , než se ptát domácích a ani tady není úspěch vždy zaručen . V Brně je od roku 2008 realizováno osazení dvaceti informačních panelů propojených dvojnásobkem směrovníků usnadňujících orientaci ve městě po vzniklé síti turistický...

Rozcestník přehradní hráz - Brno
 rozcestník v okrese Brno-město
Rozcestník přehradní hráz - Brno (rozcestník)  Na pravé straně přehradní hráze Brněnské přehrady stojí usazen do skalnatém podloží typizovaný rozcestník z ocelové trubky a kruhové plechové stříšky . V tomto místě se setkávají dvě turistické značky , červená a žlutá a vedou část trasy souběžně . Jihozápadním směrem vede červená značka kolem přehradního jezera , pak lesem mezi rekreačními chatami brněnské rekreační oblasti do Horákova žlebu , ...

stgnace
rozcestník Ronov - Adamov
 rozcestník v okrese Blansko
rozcestník Ronov - Adamov (rozcestník) Rozcestník na žluté turistické značce z Útěchova na železniční stanici Babice nad Svitavou upozorní každého na možnost navštívit zbytky hradu Ronova . ...

Rozcestník Svatá Kateřina
 rozcestník v okrese Blansko
Rozcestník Svatá Kateřina (rozcestník)  Typizovaný rozcestník tvořený ocelovou trubkou a plechovou kruhovou stříškou stojí pod milým kostelíkem sv. Kateřiny uprostřed obce Svatá Kateřina na potoce Šebrovka . Průchozí modrá značka stoupá severovýchodně do kopce , prochází Olešnou a klesá dosti strmě do údolí Svitavy . U Klemovy hutě , technické památky , překonává řeku , prochází částí Blanska a končí v Moravském krasu u turistické chat...

mírný pokles

Strana: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, max - 12,      předchozíPředchozí   Dalšídalší

(c) 2003-2020 M.Kamler - KrasneCesko.cz   *  Kopírování obsahu a fotografií jen se souhlasem autorů!
Verze pro zařízení s GPS (mobily, tablety)