Přihlásit
Mobilní verze s GPS

Rozcestníky a informační tabule v Česku a okolí.

Typ:
Okres:
Region:
Řazení:

Počet lokalit dle zadaného filtru: 471                Mapa
Jeseník - žst
 rozcestník v okrese Jeseník
Jeseník - žst (rozcestník) Lokalitou prochází dvě značené turistické trasy Turistická trasa č. 0601 (červená) Bílá Voda – Rychleby – Ripperův kámen – Rejvíz Délka trasy: 70,5 km Turistická trasa č. 7804 (žlutá) Mračná - Miroslav - Jeseník - Pásmo Orlíka - Švýcárna Délka trasy: 44,5 km ...

velký nárůst
Sedlo Holubníku
 rozcestník v okrese Liberec
Sedlo Holubníku (rozcestník) Křižovatka tří turistických tras, které jsou součástí systému NOVÁ HŘEBENOVKA Červená trasa z Kristiánova, přes Holubník, Ptačí kupy do údolí Velkého Štolpichu, dále pokračuje přes masiv Ořešníku do Hejnic. Zelená trasa ze sedla, přes rozcestí na Žďárku, údolím Černého potoka , přes Bílý Potok pokračuje dále do Nového Města. Žlutá trasa ze sedla, přes Černou horu, Sněžné věžičky na Rozme...

Ramzová - dol.st.lanovky
 rozcestník v okrese Jeseník
Ramzová - dol.st.lanovky (rozcestník) Lokalitou prochází dvě značené turistické trasy Turistická trasa č. E3 - 0604 (červená) Franciska – Kladská brána – Paprsek – Ramzová – Šerák – Trojmezí – Červenohorské sedlo – Švýcarna – Pod Pradědem – Ovčárna – Nad Malým kotlem – Jelení studánka Délka trasy: 58 km Turistická trasa č. 4802 (zelená) Ramzová - Obří skály Délka trasy: 4,5 km ...

Holasice
 rozcestník v okrese Brno-venkov
Holasice (rozcestník) Křizovatka zelené a žluté turistické trasy...

rozcestník - Předklášteří
 rozcestník v okrese Brno-venkov
rozcestník - Předklášteří (rozcestník) Rozcestník v Předklášteří na náměstí před samoobsluhou navede každého turistu správným směrem a na správný cíl . ...

Pomezí - jeskyně
Nýznerosvské vodopády
kostel - Hrabová
 kostel v okrese Šumperk
Rozcestník cyklotrasy - Hradiště
 rozcestník v okrese Znojmo
Rozcestník cyklotrasy - Hradiště (rozcestník)  Na křižovatce ve Znojmě - Hradišti , nedaleko autobusové zastávky , jsou k betonovému sloupu elektrického vedení připevněny žluté směrovky modře značené okružní cyklistické trasy Znojmo - Znojmo . Pro lepší orientaci pěších turistů , kteří sem přijedou dopravním prostředkem je rozcestník doplněn klasickou směrovkou bílé barvy , která je bez barevného označení a směruje turisty k východišti značen...

Rozcestník u Dyje - Znojmo
 rozcestník v okrese Znojmo
Rozcestník u Dyje - Znojmo (rozcestník)  Dřevěný sloupek rozcestníku stojící na pravém břehu řeky Dyje nedaleko mostu nese na sobě nejen směrovníky turisticky značených cest , ale i směrovníky modře značené okružní cyklotrasy . Zde se rozdělují značky , červená bude stoupat táhlým svahem na Kraví horu a žlutá povede zalesněným dyjským úbočím k vyhlídce Sealsfieldův kámen . Modře značená cyklotrasa povede údolím Dyje , udělá okruh a vrá...

střední pokles
Rozcestník u pivovaru - Znojmo
 rozcestník v okrese Znojmo
Rozcestník u pivovaru - Znojmo (rozcestník)  Budovy pivovaru ve Znojmě vytvářející neodmyslitelnou součást siluety znojemských „Hradčan“ se obrací vysokou zdí do ulice Přemyslovců přímo proti bývalému klášteru minoritů v němž nyní sídlí jedno z nejstarších muzeí na jižní  Moravě , Jihomoravské muzeum ve Znojmě. Pivovarská zeď nese rozměrnou turistickou mapu okolí , mapu celé oblasti a směrovky turistického rozcestníku . Z tohoto místa se ro...

Rozcestník Svinošice
 rozcestník v okrese Blansko
Rozcestník Svinošice (rozcestník)  Ve Svinošicích , v obci choulící se v údolíčku pod Dubovým kopcem stojí na návsi nedaleko kapličky betonový sloup elektrického vedení a je využit jako nosič směrovek turistických cest . Zelená značka vede na jih do lesů směrem na Brno . V místě U jelínka křižuje červenou značku Vranov - Lelekovice , stoupá takřka na vrchol kopce Baba ( 441,5 m.n.m. ) , prochází obcí Ořešín a končí v Soběšicích u ...

Žilinský vrch
 rozcestník v okrese Kladno
Žilinský vrch (rozcestník)  Rozcestník žluté a modré turistické trasy...

velký nárůst
Rozcestník u dálnice A 88
 rozcestník v okrese Brno-venkov
 Pod parabolickým mostem v Želešicích jsou na plechových objímkách kolem kmene mladého akátu přinýtovány směrovky , které se hned na první pohled liší od standardizovaných turistických směrovek používaných Klubem českých turistů . Osadili je tam zřejmě nadšenci technické zajímavosti , exteritoriální dálnice - říšské autostády A 88 , rozestavěné za války , která však však nebyla nikdy dostavěna . T...

střední pokles
Jivno
 zřícenina hradu v okrese Rakovník
Zřícenina hradu nad vodní nádrží Klíčava. Hrad založen snad v 1. polovině 13. století králem Václavem I. k loveckým účelům. Od roku 1551 uváděn jako pustý....

Hotel Domovina - Špindlerův Mlýn
 hotel v okrese Trutnov
Hotel Domovina se nachází v klidné lokalitě Špindlerova mlýna přesto cca 10min.chůze od hotelu se nachází bobová dráha,lanovka na Medvědín,autobusová zastávka na Špindlerovku a hlavně nově vybudovaný aquapark.Hotel nabízí komfortní ubytování ve 12pokojích.centrum města se nachází cca 200 m od hotelu.Hotel nabízí stravování bud pouze snídaně která je v ceně ubytování anebo formou polopenze(výběr z ...

CENA OD
 rozcestník v okrese nezařazeno
Labská bouda
 rozcestník v okrese Trutnov
Labská bouda (rozcestník) Křížení modré, červené a želené turistické trasy. Místem prochází také cyklotrasa K13, která vede po asfaltovém povrchu od Labské boudy do Horních Míseček...

U Čtyř pánů
 rozcestník v okrese Semily
Křížení modré, žluté a zelené turistické trasy. Místem prochází také cyklotrasa K13. Na rozcestí se nachází přístřešek, posezení a informační tabule....

Rozcestník-Kvilda
 rozcestník v okrese Bruntál
Králec
 rozcestník v okrese Šumperk
Králec (rozcestník) Lokalitou prochází jedna značená turistická trasa   Turistická trasa č. 4814 (zelená) Bouda - Bohdíkov - Městské skály - Polesí Drážník Délka trasy: 31,5 km ...

velký pokles
Hraběšický potok
 rozcestník v okrese Šumperk
Hraběšický potok (rozcestník) Lokalitou prochází dvě značené turistické trasy   Turistická trasa č. 0623 (červená) Šumperk – Přehrada Krásné – Kamenec - Rabštejn – Bedřichov Délka trasy: 19,5 km   Turistická trasa č. 9601 (červená) Místní okruh Šumperské psaníčko Josefa Janků Hraběšický potok - Háj - Nový Malín – Hraběšický potok Délka trasy: 30 km   ...

Nový Hrad - rozcestí
 rozcestník v okrese Ústí nad Orlicí
Bratrušovská
 rozcestník v okrese Šumperk
Bratrušovská (rozcestník) Lokalitou prochází jedna značená turistická trasa Turistická trasa č. 9601 (červená) Místní okruh Šumperské psaníčko Josefa Janků Bratrušovská - Háj - Nový Malín – Bratrušovská Délka trasy: 30 km Od rozcestníku je odbočka k památníku Bratrušovská střelnice 0,3 km ...

velký pokles
U pomníku Háječka
 rozcestník v okrese Ústí nad Orlicí
U pomníku Háječka (rozcestník) Rozcestník poblíž Drozdova. ...

mírný pokles

Strana: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, max - 12,      předchozíPředchozí   Dalšídalší

(c) 2003-2020 M.Kamler - KrasneCesko.cz   *  Kopírování obsahu a fotografií jen se souhlasem autorů!
Verze pro zařízení s GPS (mobily, tablety)