Přihlásit
Mobilní verze s GPS

Rozcestníky a informační tabule v Česku a okolí.

Typ:
Okres:
Region:
Řazení:

Počet lokalit dle zadaného filtru: 471                Mapa
Hradisko zříc.
 rozcestník v okrese Šumperk
Hradisko zříc. (rozcestník) Rozcestník u pozůstatků hradu Bludov. Přibližne 1.5 km SV od středu obce....

Hradiště MHD, odbočka
 rozcestník v okrese Znojmo
Hradiště MHD, odbočka (rozcestník)  Telegrafní dřevěný sloup na Hradišti je využit k připevnění směrovek zelené značky. Východním směrem značka prochází zástavbou Hradiště, kolem kostela sv. Hypolita a za posledními domy míjí kapli sv. Antonína. To už není sama , přidružily se k ní, byť na krátko, tři...

obrovský nárůst
Hraniční obrázek
Hrubý les
Hučivá Desná
Hušák - vyhl.
 rozcestník v okrese Svitavy
Hušák - vyhl. (rozcestník) Rozcestník zelené tur. trasy na vyhlídce Hušák v okrese Svitavy. V současnosti z vyhlídky není nikam vidět, protože kolem stojí vzrostlé stromy. ...

velký pokles
Hvězda
u Suchého vrchu...

Hvězda
 rozcestník v okrese Šumperk
Hvězda (rozcestník) Nachází se zde Bod záchrany SU 048 (Bod záchrany je místo označené tabulkou s unikátním kódem pro snadné a jednoznačné určení vaší polohy v terénu při tísňovém volání. Tabulka kromě jedinečného identifikátoru (např. A 96, ZL 012) obsahuje t&...

Hřbitov Ruských zajatců
 rozcestník v okrese Svitavy
Hřbitov Ruských zajatců (rozcestník) Rozcestník zelené tur. trasy u hřbitova z II. Světové války. ...

Hřeben
Hřebenový buk
 rozcestí v okrese Liberec
Hřebenový buk (rozcestí) Křižovatka tří turistických tras, zelená je součástí systému NOVÁ HŘEBENOVKA. Křižovatkou také prochází naučná stezka Oldřichovské háje a skály. Modrá trasa od Hřebenového buku dolů do Oldřichova a podél silnice do Oldřichovského sedla a dále do Hejnic. Část od Hřebenového buku do Oldřichova je souběžná s naučnou stezkou, z Oldřichovského sedla modrá značka částečně kopíruje původní Starou pou...

Jablonné n/O. ČSD
Jablonné n/O. nám
Jandova křižovatka
 rozcestník v okrese nezařazeno
Janovice - zámek
 rozcestník v okrese Bruntál
Janovice - zámek (rozcestník) Lokalitou prochází dvě značené turistické trasy Turistická trasa č. 0606 - E3 (červená) Jelení studánka - Alfrédka - Stará Ves - Janovice - Rýmařov - Stránské Délka trasy: 25 km Turistická trasa č. 7811 (žlutá) Svatá Trojice - Komňátka - Vikýřovice - Pod Rabštejnem - Rýmařov Délka trasy: 39,5 km ...

Jedlí - BUS
Jelení studánka
Jelení studánka (rozcestník) Lokalitou prochází tři značené turistické trasy Turistická trasa č. 0604 - E3 (červená) Franciska – Kladská brána – Paprsek – Ramzová – Šerák – Trojmezí – Červenohorské sedlo – Švýcarna – Pod Pradědem – Ovčárna – Nad Malým kotlem – Jelení studánka Délka trasy: 58 km Turistická trasa č. 7813 (žlutá) Sobotín - Vernířovice - Jelení Studánka - Alfrédka - Pod Ztracenými kameny- Skří...

Jeseník - žst
 rozcestník v okrese Jeseník
Jeseník - žst (rozcestník) Lokalitou prochází dvě značené turistické trasy Turistická trasa č. 0601 (červená) Bílá Voda – Rychleby – Ripperův kámen – Rejvíz Délka trasy: 70,5 km Turistická trasa č. 7804 (žlutá) Mračná - Miroslav - Jeseník - Pásmo Orlíka - Švýcárna Délka trasy: 44,5 km ...

Jeřmaň
 rozcestník v okrese Olomouc
Jivno
 zřícenina hradu v okrese Rakovník
Zřícenina hradu nad vodní nádrží Klíčava. Hrad založen snad v 1. polovině 13. století králem Václavem I. k loveckým účelům. Od roku 1551 uváděn jako pustý....

Kamenec
Kamenitý kopec
Kamenitý kopec (rozcestník) Lokalitou prochází jedna značená turistická trasa Turistická trasa č. 7912 (žlutá) Petrov nad Desnou - Nad Maršíkovem Délka trasy: 5 km ...

Kamenná - BUS
Kamenný vrch rozc.
Kamzík
Lokalitou prochází dvě značené turistické trasy Turistická trasa č. 2214 (modrá) - začátek Kamzík - Červenohorské sedlo Délka trasy: 5,5 km Turistická trasa č. 4811 (zelená) Bělá - Točník - Vřesová studánka - Petrovka - Pod Pradědem - Ovčárna – Karlova Studánka Délka trasy: 35 km ...

Kartouzka - Dolany
 rozcestník v okrese Olomouc
Kartouzka - Dolany (rozcestník) Lokalitou prochází modrá turistická trasa a Naučná stezka "Svatý kopeček"..   ...

střední nárůst
Keprník
 rozcestník v okrese Jeseník
Keprník (rozcestník) Lokalitou prochází jedna značená turistická trasa Turistická trasa č. E3 - 0604 (červená) Franciska – Kladská brána – Paprsek – Ramzová – Šerák – Trojmezí – Červenohorské sedlo – Švýcarna – Pod Pradědem – Ovčárna – Nad Malým kotlem – Jelení studánka Délka trasy: 58 km ...

HODNOCENÍ
100 %
Klepáčov - chata, bus
 rozcestník v okrese Šumperk
Klepáčov - chata, bus (rozcestník) Lokalitou prochází dvě značené turistické trasy Turistická trasa č. 0605 (červená) Svatá Trojice – Hanušovice – Loučná nad Desnou – Nad Skřítkem – U škaredé jedle Délka trasy: 48,5 km Turistická trasa č. 2211 (modrá) Hanušovice – Velké Losiny – Sobotín – Rabštejn Délka trasy: 36,5 km ...

Klepáčov - kaple
 rozcestník v okrese Šumperk
Klepáčov - kaple (rozcestník) Lokalitou prochází jedna značená turistická trasa Turistická trasa č. 2211 (modrá) Hanušovice – Velké Losiny – Sobotín – Rabštejn Délka trasy: 36,5 km ...

Klín
Klínovec
Klínovec (rozcestník)   Lokalitou prochází jedna značená turistická trasa   Turistická trasa č. E3 - 0604 (červená) Franciska – Kladská brána – Paprsek – Ramzová – Šerák – Trojmezí – Červenohorské sedlo – Švýcarna – Pod Pradědem – Ovčárna – Nad Malým kotlem – Jelení studánka Délka trasy: 58 km   ...

mírný nárůst
Koberštejn
Kobylanka
 rozcestník v okrese Frýdek-Místek
Kobylanka je rozcestí a orientační místo na žluté turistické značce vedoucí od přehrady Šance až na Lysou horu ( 1323 m.n.m.).  ...

obrovský nárůst
Kokeš
 rozcestník v okrese Šumperk
Kokeš  (rozcestník) Lokalitou prochází dvě značené turistické trasy Turistická trasa č. 7914 (žlutá) Tulinka - Rejchartice – Potůčník Délka trasy: 16 km Turistická trasa č. 9601 (červená) - Místní okruh Šumperské psaníčko Josefa Janků Kokeš - Háj - Nový Malín – Kokeš Délka trasy: 30 km ...

stgnace
Komňátka ČD
Kopřivná - rest.
Kopřivná - rest. (rozcestník) Lokalitou prochází jedna značená turistická trasa Turistická trasa č. 4814 (zelená) Bouda - Bohdíkov - Městské skály - Polesí Drážník Délka trasy: 31,5 km ...

Kosaře
 rozcestník v okrese Šumperk
Kosaře (rozcestník) Lokalitou prochází dvě značené turistické trasy Turistická trasa č. 7813 (žlutá) Sobotín - Vernířovice - Jelení Studánka - Alfrédka - Pod Ztracenými kameny- Skřítek Délka trasy: 23,5 km Turistická trasa č. 2284 (modrá) - začátek Kosaře - U Františkovy myslivny Délka trasy: 7 km ...

Kosov
kostel - Hrabová
 kostel v okrese Šumperk

Strana: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, max - 12,      předchozíPředchozí   Dalšídalší

(c) 2003-2020 M.Kamler - KrasneCesko.cz   *  Kopírování obsahu a fotografií jen se souhlasem autorů!
Verze pro zařízení s GPS (mobily, tablety)