Přihlásit
Mobilní verze s GPS

Rozcestníky a informační tabule v Česku a okolí.

Typ:
Okres:
Region:
Řazení:

Počet lokalit dle zadaného filtru: 31                Mapa
Černá Hora
 rozcestník v okrese Blansko
 Městys Černá Hora se rozkládá v předhůří Českomoravské vysočiny v těsné blízkosti státní silnice Brno - Svitavy asi 30 km severně od Brna. Obcí prochází zelená značka ze Soběšic u Brna do Klemova u Doubravice, známá jako Obstova stezka. V Černé Hoře z ní odbočuje žlutá značka na Bedřichov a červená značka do Blanska. Rozcestník stojí u zdi černohorského pivovaru, přesněji jeho sladovny na náměstí...

Holasice
 rozcestník v okrese Brno-venkov
Holasice (rozcestník) Křizovatka zelené a žluté turistické trasy...

Hradiště MHD, odbočka
 rozcestník v okrese Znojmo
Hradiště MHD, odbočka (rozcestník)  Telegrafní dřevěný sloup na Hradišti je využit k připevnění směrovek zelené značky. Východním směrem značka prochází zástavbou Hradiště, kolem kostela sv. Hypolita a za posledními domy míjí kapli sv. Antonína. To už není sama , přidružily se k ní, byť na krátko, tři...

Kostel sv. Jiří v Olší
 kostel v okrese Brno-venkov
Kostel sv. Jiří v Olší (kostel) Jádro kostela svatého Jiří pochází z 15. století. Dnes jednolodní budova s hranolovou věří si uchovala pevnostní ráz. Kostel byl později barokně přestavěn a jeho současná podoba je důsledkem přestaveb z roku 1905. Generální oprava kostela byla provedena v roce 1997 z prostředků obce. Kostel je státem chráněnou kulturní památkou....

Ladenská alej
 rozcestník v okrese Břeclav
Ladenská alej (rozcestník) Zde se nachází Bod záchrany BV 012. ...

střední nárůst
Macocha dol. můstek
Nad německými loukami
Nedvědice
 rozcestník v okrese Brno-venkov
Nedvědice (rozcestník) Rozcestník u kostela sv. Kunhuty...

velký pokles
Pavlov BUS
Rakovec
 rozcestník v okrese Brno-město
Rakovec (rozcestník) Rozcestník poblíž hájovny Rakovec...

rozcestník - Karolín
  rozcestník v okrese Blansko
Nejen typizované plechové značky Českého klubu turistů dovedou výletníky přesně ke zvolenému cíli . V Karolíně rozcestník na samorostu s dřevěnými ukazately plní stejnou funkci a lépe zapadá do atmosfery podhorské vesnice na stráních Drahanské vrchoviny . ...

Rozcestník - Klamova huť
 rozcestník v okrese Blansko
Rozcestník - Klamova huť (rozcestník)  Pod Blanskem na levém břehu řeky Svitavy u mostu ke Klamově huti stojí kovový rozcestník Klubu českých turistů . Příchozímu nabízí dva směry po modré a dva směry po zelené turistické značce . Modrá značka vede hned za tratí Brno - Svitavy do kopce na Olešnici , dále údol&...

rozcestník - Předklášteří
 rozcestník v okrese Brno-venkov
rozcestník - Předklášteří (rozcestník) Rozcestník v Předklášteří na náměstí před samoobsluhou navede každého turistu správným směrem a na správný cíl . ...

rozcestník - Štěpánovice
 rozcestník v okrese Brno-venkov
Speciální rozcestník je k vidění v obci Štěpánovice vpravo u silnice směr Nedvědice . ...

Rozcestník Anenský mlýn
 rozcestník v okrese Brno-venkov
 V údolní nivě , tam kde silnice z Ořechova do Nebovid přetíná po mostě říčku Bobravu stojí Anenský mlýn paní Františky Vlasákové z Tikovic . V tomto mlýně pracovala jedna Francisova turbína a na spádu 2,35 m měla výkon 7,05 koňských sil . Mezi vozovou cestou a silnicí na kótě 234 m.n.m. stojí na kraji kamenité příkré stráně typizovaný rozcestník turistických značek z ocelové tubky a nese směrovky...

rozcestník Chocholík
 rozcestník v okrese Vyškov
rozcestník Chocholík (rozcestník) Vrcholový rozcestník ...

Rozcestník cyklotrasy - Hradiště
 rozcestník v okrese Znojmo
Rozcestník cyklotrasy - Hradiště (rozcestník)  Na křižovatce ve Znojmě - Hradišti , nedaleko autobusové zastávky , jsou k betonovému sloupu elektrického vedení připevněny žluté směrovky modře značené okružní cyklistické trasy Znojmo - Znojmo . Pro lepší orientaci pěších turistů , kteří sem přijedou dopravním prostředkem je rozcestník doplněn klasickou směrovkou bílé barvy , která je bez barevného označení a směruje turisty k východišti značen...

Rozcestník Lipůvka
 rozcestník v okrese Blansko
Rozcestník Lipůvka (rozcestník)   Asi 16 km severně od Brna se rozkládá po obou stranách hlavní silnice Brno - Svitavy obec Lipůvka . Jako nosiče využívají směrovky turistických značek betonového sloupu elektrického vedení na křižovatce u restaurace Formanka uprostřed obce . Do obce přichází z Blanska přes úbočí kopce Bukovec turistická cesta červené barvy . Odtud pokračuje dále západním směrem přes hřeben Zlobice a končí ve měs...

Rozcestník na Letné , Brno - Bystrc
 rozcestník v okrese Brno-město
Rozcestník na Letné , Brno - Bystrc (rozcestník)  Na pravém břehu řeky Svratky , na konci Údolí oddechu nedaleko lávky pro pěší , využívají směrovky dvou turistických tras KČT betonového slopu jako nosiče a tvoří rozcestník ve výšce 218 m.n.m. Žlutá značka začínající v Bosonohách u konečné stanice MHD prochází členitým zalesněným územím kolem Kohoutovic a tvoří tady současně i část trasy Brněnské podkovy . K rozcestí u řeky klesá od vrchu Holedn...

Rozcestník poznávacích tras - Brno
 rozcestník v okrese Brno-město
Rozcestník poznávacích tras - Brno (rozcestník)  Turista to má v cizím navštíveném městě vždy obtížné . Zvláště je - li město větší . Jak najít bez bloudění tu správnou památku , kvůli které do města přijel ? Pak nezbývá , než se ptát domácích a ani tady není úspěch vždy zaručen . V Brně je od roku 2008 realizováno osazení dvaceti informačních panelů propojených dvojnásobkem směrovníků usnadňujících orientaci ve městě po vzniklé síti turistický...

Rozcestník přehradní hráz - Brno
 rozcestník v okrese Brno-město
Rozcestník přehradní hráz - Brno (rozcestník)  Na pravé straně přehradní hráze Brněnské přehrady stojí usazen do skalnatém podloží typizovaný rozcestník z ocelové trubky a kruhové plechové stříšky . V tomto místě se setkávají dvě turistické značky , červená a žlutá a vedou část trasy souběžně . Jihozápadním směrem vede červená značka kolem přehradního jezera , pak lesem mezi rekreačními chatami brněnské rekreační oblasti do Horákova žlebu , ...

stgnace
rozcestník Ronov - Adamov
 rozcestník v okrese Blansko
rozcestník Ronov - Adamov (rozcestník) Rozcestník na žluté turistické značce z Útěchova na železniční stanici Babice nad Svitavou upozorní každého na možnost navštívit zbytky hradu Ronova . ...

Rozcestník Svatá Kateřina
 rozcestník v okrese Blansko
Rozcestník Svatá Kateřina (rozcestník)  Typizovaný rozcestník tvořený ocelovou trubkou a plechovou kruhovou stříškou stojí pod milým kostelíkem sv. Kateřiny uprostřed obce Svatá Kateřina na potoce Šebrovka . Průchozí modrá značka stoupá severovýchodně do kopce , prochází Olešnou a klesá dosti strmě do údolí Svitavy . U Klemovy hutě , technické památky , překonává řeku , prochází částí Blanska a končí v Moravském krasu u turistické chat...

Rozcestník Svinošice
 rozcestník v okrese Blansko
Rozcestník Svinošice (rozcestník)  Ve Svinošicích , v obci choulící se v údolíčku pod Dubovým kopcem stojí na návsi nedaleko kapličky betonový sloup elektrického vedení a je využit jako nosič směrovek turistických cest . Zelená značka vede na jih do lesů směrem na Brno . V místě U jelínka křižuje červenou značku Vranov - Lelekovice , stoupá takřka na vrchol kopce Baba ( 441,5 m.n.m. ) , prochází obcí Ořešín a končí v Soběšicích u ...

Rozcestník u dálnice A 88
 rozcestník v okrese Brno-venkov
 Pod parabolickým mostem v Želešicích jsou na plechových objímkách kolem kmene mladého akátu přinýtovány směrovky , které se hned na první pohled liší od standardizovaných turistických směrovek používaných Klubem českých turistů . Osadili je tam zřejmě nadšenci technické zajímavosti , exteritoriální dálnice - říšské autostády A 88 , rozestavěné za války , která však však nebyla nikdy dostavěna . T...

Rozcestník u Dyje - Znojmo
 rozcestník v okrese Znojmo
Rozcestník u Dyje - Znojmo (rozcestník)  Dřevěný sloupek rozcestníku stojící na pravém břehu řeky Dyje nedaleko mostu nese na sobě nejen směrovníky turisticky značených cest , ale i směrovníky modře značené okružní cyklotrasy . Zde se rozdělují značky , červená bude stoupat táhlým svahem na Kraví horu a žlutá povede zalesněným dyjským úbočím k vyhlídce Sealsfieldův kámen . Modře značená cyklotrasa povede údolím Dyje , udělá okruh a vrá...

Rozcestník u pivovaru - Znojmo
 rozcestník v okrese Znojmo
Rozcestník u pivovaru - Znojmo (rozcestník)  Budovy pivovaru ve Znojmě vytvářející neodmyslitelnou součást siluety znojemských „Hradčan“ se obrací vysokou zdí do ulice Přemyslovců přímo proti bývalému klášteru minoritů v němž nyní sídlí jedno z nejstarších muzeí na jižní  Moravě , Jihomoravské muzeum ve Znojmě. Pivovarská zeď nese rozměrnou turistickou mapu okolí , mapu celé oblasti a směrovky turistického rozcestníku . Z tohoto místa se ro...

Sv. Hubert - kaple
U Tří grácií
Valtická alej
Vranovská stezka - Hradiště
 rozcestník v okrese Znojmo
Vranovská stezka - Hradiště (rozcestník) Na křižovatce ve Znojmě - Hradišti je na dvou vzrostlých jasanech připevněna neomítaná deska s vypáleným nápisem Vranovská stezka . Je doplněna směrovkou známou z turistických rozcestníků . Směrovník nabízí tři cíle v různé vzdálenosti , Samaritánku , Mašovice a Lukov . Místo pásového značení známého z turistiky je na směrovníku bílý čtverec s červeným plným terčem . Stejná značka je ještě namalov...

Strana: 1, max - 1,      Dalšídalší

(c) 2003-2020 M.Kamler - KrasneCesko.cz   *  Kopírování obsahu a fotografií jen se souhlasem autorů!
Verze pro zařízení s GPS (mobily, tablety)