Přihlásit
Mobilní verze s GPS
Olomoucký kraj » okres Jeseník » chata, chalupa » Chata Čertovy kameny - Česká Ves (chata, restaurace)

Chata Čertovy kameny - Česká Ves (chata, restaurace) [35562]

další pojmenování: [de] Harichstein
foto Chata Čertovy kameny - Česká Ves (chata, restaurace)
    Chata ()

Chata Čertovy kameny s restaurací a ubytováním se nachází ve výšce 694 m n. m. na úbočí jedné z dominant Jesenicka - vrcholu Zlatého chlumu (kamenné rozhledny z roku 1899.)

K chatě je snadný přístup od města Jeseníku vzdáleného cca 2 km po asfaltové komunikaci.
Chata Čertovy kameny je postavená v krajině, která přímo vybízí ke strávení klidného rodinného pobytu spojeného s poznáváním přírodních krás, s turistikou, cyklistikou a dalšími sporty, je i vhodná pro strávení letní a zimní dovolené.

Svojí nadmořskou výškou, zdravým čistým vzduchem a klidným prostředím se chata hodí i pro ozdravné pobyty dětí.

Ubytování

Pro výbornou polohu v přírodě, nedaleko města Jeseníku, je chata Čertovy kameny vhodná v létě i v zimě pro rodinnou rekreaci, školy v přírodě, školní výlety a lyžařské výcviky.
Po osobní dohodě poskytujeme slevy pro školy.

Celková ubytovací kapacita je 38 lůžek (možnost přistýlek).

Nabízíme 1x dvoulůžkový, 1x třílůžkový a 1x čtyřlůžkový pokoj s přistýlkou a se sociálním zařízením (sprcha, WC, bidet), TV+SAT.

Zbývající pokoje jsou standardně vybaveny, teplá a studená voda na pokoji, společné sociální zařízení (sprchy, WC):

Pokoje:

• jednolůžkový: 1x
  • dvoulůžkový: 3x
  • třílůžkový: 4x
  • čtyřlůžkový: 1x
  • šestilůžkový: 1x

Kudy k nám?

Dostanete se k nám, pokud přijedete od Šumperku směrem k České Vsi. Projedete rovně kruhovým objezdem, přes most a za mostem doprava. Asi po 50 metrech za křižovatkou odbočíte cestou kolem rodinných domků, přes louky a les až k chatě.

Pokud přijíždíte ve směru od Krnova, přes Zlaté Hory a Mikulovice, směrem do města Jeseníku, za obchodem Billa a Lidl (po pravé straně) před mostem odbočte doleva. Po padesáti metrech odbočíte doprava nahoru kolem rodinných domků, přes louky a les až k chatě.

U chaty je osvětlené parkoviště.

Pěšky: Po žluté značce, která vede od autobusového nádraží v Jeseníku, nebo po modré značce, která vede od zastávky v České Vsi.

Těšíme se na Vaši návštěvu.

LYŽAŘSKÝ VLEK

Tak jako loni i letos je pro Vás připravený 150 m dlouhý LYŽAŘSKÝ VLEK přímo u chaty. Určený hlavně pro ubytované hosty. Svojí délkou a náročností je vhodný především pro rodiny s dětmi, ale i pro školní lyžařské výcviky.

Sdílej s přáteli:  Facebook      Twitter

strana 1

Vložení nových fotografií přidat text nebo poznámku     Vložení nových fotografií přidat fotografie

(c) 2003-2020 M.Kamler - KrasneCesko.cz   *  Kopírování obsahu a fotografií jen se souhlasem autorů!
Verze pro zařízení s GPS (mobily, tablety)