Franchisingová síť Švejk Restaurant uvedla za 12 let svého působení do provozu již 46 restaurací, v letošním roce k nim přibudou další. V historické atmosféře restaurací z období vznikajícího českého státu nabízejí svým návštěvníkům po celé České republice přesně to, na co si potrpěl i autor příběhů o Švejkovi Jaroslav Hašek, tedy vynikající staročeskou kuchyni a pivo Pilsner Urquell.
V současnosti platí, že má-li být gastronomický projekt úspěšný, je nutné spojit ho především s originálním nápadem a atmosférou, díky nimž se odliší od konkurence. Atmosféra dnes hraje při výběru restaurace jednu z rozhodujících rolí. Tvůrci Švejk Restaurantu při tvorbě image restaurace vsadili na prověřené ikony české historie. Dokonale řemeslně zpracovaný interiér ve stylu staropražské secese, vitráže podle obrázků Josefa Lady a prémiový ležák Pilsner Urquell. To jsou ryzí české originály, kterými zaujme každý Švejk Restaurant.
Švejk Restaurant je projekt, který představuje "to nejlepší" z Čech, kromě kuchyně a piva jsou to i další produkty českých firem, známých ve světě. Na vývoji a realizaci projektu aktivně spolupracují porcelánka Loučky, nábytkářská firma Ton, výrobce příborů Sandrik-Bendorf a světově proslulá firma v oblasti nápojového skla SAHM.