Přihlásit
Mobilní verze s GPS

Lhota u Vsetína (obec) [7974]

Lhota u Vsetína leží jihozápadním směrem od města Vsetín. Obec se rozkládá v údolí tvořeném potokem Rokytenkou, který tvoří hranici mezi Hostýnskými vrchy a Vizovickou vrchovinou. Obec je postavena podél silnice spojující město Vsetín s městem Vizovice. Nejvýše položeným místem nad obcí je na severní straně Janišovský vrch ( 573 m.n.m.) a jižním směrem vrchol Nezdoby ( 595 m.n.m.). Obcí prochází značená turistické trasa Beskydsko-kysucká magistrála, úsek vedoucí z Jihlavy do českého Těšína. Ve Lhotě a jejím okolí jsou značené turistické trasy vedoucí do nedalekých pohoří a jsou určeny pro pěší turisty a pro cykloturisty. Severozápadním směrem ze Lhotky přes rozcestí Nivy a kolem vrcholu Janišovský vrch dojdeme do Vsetína. Jihozápadním směrem od obce přes obec Liptál, kolem Švehlovy hájenky a kolem Partyzánského srubu dojdeme na vrchol Vartovna ( 651 m.n.m.). Z vrcholu jsou malebné výhledy na okolní panorama kopců a na obce rozeseté v údolí. Z Liptálu také můžeme pokračovat přes rozcestí Sedlo Hranica přes vrchol Kopřivná ( 625 m.n.m.) na vrchol Chléviska ( 641 m.n.m.). Půjdeme-li z vrcholu dále východním směrem přes osadu Na Lánici a dále po trase Beskydsko-kysucké magistrály dojdeme zpět do obce Lhota u Vsetína.

strana 1
    Vložení nových fotografií přidat fotografie

Města, obce se stejným, nebo podobným názvem
Typ Název Vl. Zn. Okres
obec, osada Lhota u Vsetína (obec) Vsetín

(c) 2003-2020 M.Kamler - KrasneCesko.cz   *  Kopírování obsahu a fotografií jen se souhlasem autorů!
Verze pro zařízení s GPS (mobily, tablety)